det går över när man gifter sig.

Ont i kroppen, näsan, huvudet och är allmänt bara sisådära. 

Roland och jag slog i varandras huvud eftersom Roland tog tag i mig och jag föll bakåt, ner på golvet, eller ja på Roland. Åke tog förgivet att det är okej att sitta på människor, Åke?! Ingen mer skada iallafall.
Sedan på idrotten, jag, Åke och Roland var inte med. Vi hängde med vår klasskamrat till ett litet gym.
Vi, jag, Åke och Roland testade på olika saker. Det var kul. Vi är bäst på att gymma, sanning till 100%
Jag skulle testa en sak där man ligger ner och lyfter upp tyngde, ni vet? Hursomhelst så var det för tungt för mig så Åke och Roland skulle vara bussiga och ändra vikterna. Dom höll på att fixa, jag log där helt fridfullt tills dom hade fixat för mycket och järnstången trilla rakt ner på min näsa. Tack så mycket, tur att jag överlevde iallafall!
Knäppskallar. Usch och fy.
Lite ömhet skadar inte.

Vanlig vardag | |
#1 - - vickan:

Hänger du med till alinas i morgon efter skolan?

#2 - - LIENE:

hoppas det går över fortare än bara när du gifter dig:) hehe

#3 - - S A G A:

okej :D

fin bild :D

#4 - - LIENE:

sv: tack:) hoppas du också hade en bra dag.

#5 - - CLIP:

sorry, haha:)

vad gör du imorgon då?=)

#6 - - Roland Booi:

haha assså sorry bby<3 de va inte meningen att den skulle komma mitt på din lilla näsa när den kunde hamna i pannan<3 puss på lill bengan<3

Upp