Area

Jag läste BT (Borås tidning) alldeles nyss och fick se "Area".
Herregud, jag blev helt översvämmad av en massa galna minnen, roliga var dom också.

Jag kommer ihåg när "Area" spelade i Limmared på "Glasets dag" och jag, maja och Jonte stod längst fram och hoppa och skrek. Vi var helt sålda. Dom var sjukt bäst, det är dom än för den delen.  Förövrigt kom vi med i BT 3 gånger genom den dagen. (y) Allså samtidgt.
Sen fick vi deras autografer på armarna och vi skulle bada vattenspridare. Vi ville förstås inte att autograferna skulle gå bort så vi lindade in armarna i plastfolie och samt plastpåsar. Smart, väldigt smart.
Allsång i Tranemo gick vi på bara för att Area var med, bäst allså.

Lyssna på dom på myspace vettja! ----> http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=173696053

Vanlig vardag | |
#1 - - PAJJAN:

vet du vad då! HAHA, jag såg våra f.d stora kärlekar A & R i fredags dom va med på volleybollnatta i svenljunga, Oh du fyfan va snygg R va i brunt hår ;)

Upp