Allt det där och lite till

Just nu känner jag mig så jävla lycklig. Jag vet inte riktigt varför, men så är det iallafall.
Det har varit en händelse'rik dag, både gott och ont.
- Att man kan förlora sina närmsta vänner hade jag knappt anat innan det verkligen stod på spel.
Vänskap kan ruttna bort eller helt och hållet glömmas av. Så är det bara.
- Att jag fick träffa min riktiga idol Robin Bengtsson, och Alice Svensson på köpet.
 Han är så bäst allså, då menar jag så jävla bäst.







Jag vet att klockan är mycket och att jag ska upp klockan 07:00, men jag kan inte sova. Dels för att jag slumra till en stund i soffan för att Beck var tråkigt (ja, den filmen var ingen hit) och för att det är en massa saker som örar runt i huvudet på mig.
Dessutom är mina sovtider katastrofala, jag kan inte sova tidigt på kvällarna. Jag har typ sömnproblem.
Eller nja, inte vet jag.
Vanlig vardag | |
Upp