199:-


Ohyeah, tänk om man kunde vara lika ball som "Balla Bengt"
Jag är "Balla Bengt" jag är ball, coolt va?
Balla Bengt, Åke Vilse och Råland (stavas med å) har köpt likadana tröjor idag, vi är coola.
Kanske kan jag visa bilder på det senare, om någon dag typ.  Jag köpte en rosa, Råland en vit och Åke en blå/grå.
Fast det är ju likadant tryck och allt, men inte färger. Fränt.
Jag älskar dom mest liksom, vi är tuffa, galna och helt jäkla hurra!
Eller nått. 

 

                                                                        - Det finns bara ett jag för mig själv.
Vanlig vardag | |
#1 - - Zoofie:

Snygg blogg! :)

#2 - - Clara:

Var gärna med i min tävling och vinn skor för ett värde av 379:-

http://pussit.se/2009/march/tavling-2.html



Pussss

#3 - - Em:

jag vill ha sånna skor =)

Upp