ägnat till några, sommaren 09

Det känns inte längre att sommaren nollnio kommer bli så bra som jag hade tänkt mig att den skulle bli.
Det känns som om jag förstör en himla massa, men jag lovar jag ska skärpa mig. När jag kommer hemifrån Båstad, det vill säga söndag ska jag vara en ny människa. Eller nått sånt. Denna sommaren vill jag vara med mina bästa vänner, tälta med gott folk, åka till något annat ställe, bada,  vara ute tills tidig morgon och allt det där jag/vi brukar göra.
Det där roliga som glädjer oss.  Jag vill att denna sommaren ska bli en sommar att minnas.
Att den ska minnas som en bra och härlig sommar. Sommaren nollnio, ni vet.
Jag vill inte bråka nu på sommarlovet, inte med er iallafall. För denna sommaren ska ju bli våran sommar.
Vår roliga, händelsrika sommar. Den ska inte bli som alla andra sommarlov.

   Jag älskar er, även om jag beteer mig som en idiot. Jag älskar fan er en massa.

Vanlig vardag | |
#1 - - Vickan:

Du är ingen idiot!

Jag älskar dig för den du är!

Sommaren 09 är vår sommar och det kan ingen ta ifrån oss:D

VI FÖRALTID!

varesej du vill eller inte.

Upp