Är du emo? - Nej, jag är fjortis!

Vi människor är indelade i grupper. Har ni tänkt på det?
Det som är störst enligt mig nu är,  antingen är man emo eller så är man fjortis.
Personligen ogillar jag fjortisar, kleta massa brunkräm osv.. i ansiktet, när man är så vacker utan?
Jag ser inget nöjje i det, det är inte speciellt snyggt att överdriva med brunkrämen heller.
Dessutom, dagens fjortisar anväder svenska språket på fel sätt, iallafall när dom skriver. "Dejh, ttipeep, w"
Deras attityd gör mig illamående.
Emosar kanske gör likadant, men ja.

Även om man är fjortis, emo, tönt, brat, hiphop, ja, vad vet jag..
så är man lika mycket människa ändå, kött och blod. Inget annat.


           Jag känner mig klok, tjoho!
Vanlig vardag | |
#1 - - Sandra:

Idag vet jag inte vad jag ska göra, är skit väder ute så jag blir nog inne :)

#2 - - LIENE:

jag tycker alla bara är människor. Men andra verkar behöva ha grupper att dela dom i, tråkigt nog.

#3 - - Anonym:

jag håller fullständigt med dig!

Upp