Velpelle.

Okej, just nu är jag är velpelle (som jag är ganska ofta). Jag funderar på en ny design, rättare sagt jag är färdig med en ny design. Men det krånglar lite med format osv. Jag tror nog att jag vill ha den nya designen trots att jag inte har haft den nuvarande särskilt länge. Jag vill ändra hela tiden eftersom jag tröttnar ganska snabbt. 
Jag kan inte bestämma mig, kanske borde jag ha denna ett tag till, det är ju så jobbigt och byta.
Äsch, nu skiter vi i alltsammans. Eller jag fattar beslut senare. Mohaha , låter vettigt. Livet går inte under.

Dessutom, var kan man hitta blå stuprörs-jeans? Som jag nämnt i tidigare inlägg. 

 
Min kissemisse, Lennart <3


Min andra kissemisse, Tatziki. Jag brukar dock kalla honom izzi <3

Vanlig vardag | |
#1 - - Ida:

Vilka söta kissemissar=)

Upp