Tokiga Bengt

Måste ställa om mina sovtider, eller såhär jag måste gå och lägga mig klockan 22:00 varje dag då det är skola?
Låter som en smidig och bra plan.
Btw, visste ni om att jag är en hemlig agent som smider planer på natten?
Att jag göra fräcka hyss så mina föräldra blir helt galna och skriker och far omkring?
Nå, det är nog mycket ni inte vet om mig. Jag är ond och kämpar för dom goda. Kan man säga så?
Haha, det kan man säkert. Jag har vild fantasi och kan sitta och tänka på saker och ting som är helt å hållet inte existera i verkligheten. Sån är jag, en riktigt fantasifull drömmare.

Jag skriver allt som kommer upp för stunden, så det är därför det kan se ut såhär.
Va inte oroliga och tro att jag har blivit ännu knäppare än vad jag är. Jag är bara galen för tillfället så låt mig va och njuta av stunden.

Vanlig vardag | |
Upp