Polis-filmer <3

Det var riktigt kul att åka pulka idag, trots att det inte var mycket snö så gick det med en väldans fart ner för backen!
Dessutom var det lite halv komiskt när jag och Ludvig skulle åka pulka första gången, (på en ny pulka)
och vi körde på 2 stenar och pulkan gick sönder lite smått. Men den backen var gropig och stenig så vi fick åka till en annan backe efter vi hade fikat. Så när vi skulle till en annan backe hängde Joel & Jonathan med!
Må jag säga att den backen var mycket bättre. Mysig dag i snön. 
 - Lite snö, det täckte knappt marken!

Nu ikväll har jag och Jonathan lagat mat. Fetaost lax med ris och 2 olika sallader, deserten bestod av glass och strössel
Riktigt gott var det! Så imorgon ska jag och Ludvig troligtvis laga mat, han vill så gärna det! Eftersom han blev lite avundsjuk för att inte han fick vara med och laga maten ikväll.

Men nu ska jag titta på Beck-film, Spår i mörker.
Beck & Wallander är ju så bra! Jag gillar svenska "Polis-filmer" <3


(Bilden är tagen 13/12) 
Så här mycket snö var det inte idag precis!

Vanlig vardag | |
#1 - - Liene:

sv: tack gumman:D

Upp