Let's Dance 09.

Helg efter 2 dagar i skolan är härligt! Tänk om det skulle vara så varje vecka, bara gå 2 dagar. Fast det har ju nackdelar också, ganska många om man tänker efter. Så det är nog bra att vi går 5 dagar i veckan iallafall (:

Idag har jag varit med Nelly & Vickan. iLY <3 Hade askul på ICA, typ satt där i 1,5 timme och skratta och flummade.
Jättekul, sen alla hunkar x) Haha! Men superkul att vara med dom, för det har inte blivit mycket på den sista tiden.

Just det, jag kollade på Let's dance innan, roligt att det har kommit igång igen! Jag har saknat Tony Irving, hehe.
Även om han har varit med "Stjärnor på is" när inte han satt i Let's dance-juryn. MEN det var inte kul, för "Stjärnor på is" var ett fjasko och jag tappade intressent för det redan efter första pogrammet. Så Let's Dance är mycket bättre och Tony Irving är pricken över i:et i juryn. Han är ball, även om han kinkig ibland.

Vänner betyder så nedrans mycket.
Det är kul att skratta med dom, bara vara och allt!
Jag älskar er mina vänner, då menar jag verkligen alla!
Puss <3


En bild från september/oktober. Vänner <3


<3


<3


<3


Jag har en massa mer bilder och allt. Men jag orkar inte lägga upp dom här och nu.
Jag älskar er <3
Vanlig vardag | |
#1 - - Näs din homie, asg.:

I fucking love you 8) <3

#2 - - vickan:

aw du och alla andra är fan det bästa som finns ily gumman<3 vi måste verkeligen göra om det där + med att alla e med puss på dig din lilla pussgurka

Upp