Godmorgon.

Ännu en lång sovmorgon, visserligen gick jag och la mig strax efter 04:00. Kollade på JVM finalen, Sverige fick inte guldet, utan silvret. Tråkigt, men Världsmästerskap i ishockey och Sverige kommer 2:a är inget att hänga läpp över?
Det är bra! Även om man alltid vill komma först.

Idag kommer Maja hit, hon ska sova här! Så imorgon drar vi in till Gislaved.
Nu får jag såndär ångest över skolan, liksom det kommer säkert bli en sen natt idag och lång sovmorgon imorgon. Då känns det inte som om jag är i form till skolan. Att jag inte orkar gå upp klockan 06:30 på torsdag.  Riktigt skrämmande är det, ärligt. Jag får la ta mig i nackskinnet och gå lägga mig klockan 20:00 imorgon, men jag kan nog inte sova sådär tidigt.

Vanlig vardag | |
#1 - - vickan:

Skolan är skit



iinaa<333

Upp