Vänskap är nått som alla ska ha.

Imorgon när jag vaknar vill jag känna att jag verkligen vill till skolan , till mina vänner, till lektionerna. Till allt det där roliga på rasterna. 
Den där konstiga känsla får inte ta över mig utan jag vill att den lyckliga känsla ska ta över mig.

Viktoria, jag är så enormt glad att jag har dig.
Du är en vän, en sann sådan. Jag älskar dig, i vått och torrt.
Även om allt känns bortkastat långt långt bort och allt känns onödigt ibland.
Viktoria, sedan i slutet av femman tills vi dör förmodligen <3


En bild ifrån hösten 08. Jag och Viktoria.


Undvik att min lugg failar på bilden.
Sen vill jag också säga att jag älskar er alla,  läsare (om jag har något sådant) vänner, kompisar, familj osv.
Ni fattar.

Vanlig vardag | |
#1 - - Nellyberg:

en undebar text du har skrivigt madde, du finns ju bara på ett ställe, och det i i hjärtat<3

#2 - - vickan:

Jag älskar dig din lilla gullegris där borta på andra sidan samhället. Du kommer alltid att finns i mitt hjärta även om vi till slut ruttnar bort. Du + Jag = Bästizar och det kommer vi alltid att vara. Du bor i mitt hjärta i den lägenheten som är i mitten, störst, finast och aaah du kan rästen.



Prins och Prinsessa faktorn, se upp!!!!!

Upp