Tatueringar

När jag så "Miami Ink" tidigare ikväll så ökade suget efter tatuering(ar) enormt.
Jag tycker det är så jädrans snyggt så jag vet inte vad!
Helst av allt vill jag ha massor med tattos på armarna, men jag vet liksom sen när man blir gammal så kanske man vill ha bort dom, men äsch. Konsekvenser får man ta, haha!
Väldigt stor kanske? Skitsamma nu.

Här Har jag målat mina arm med tusch (coolt jag vet)
men såhär på ett ungefär vill jag ha det, för övrigt så har jag bara målat lite bilder, men det är inte PRECIS sånna som jag vill ha. Heheu.



Vill ni ha någon form av tatuering?
Vanlig vardag | |
#1 - - melissa:

Melissa svarar: ja vi får hoppas det. jag har en tatuering :D

#2 - - Ami:

Sv: Jag tror nog att du missförstod mig där XD Jag menar att min förra bloggdesign såg ut ungefär så här^^ XD

#3 - - Ami:

Sv: Gör det :) haha, jag har också lyssnat sönder en hel del av deras låtar... :/



Det är snyggt med massa tatureringar på armarna, jag vill ha ett hjärta på vänstra handleden(underarmen) du vet där vid pulsådern... där vill jag ha ett vanligt enkelt hjärta som ska stå för min döda bror och all kärlek jag har haft men som har dött bort.



Sen vill jag ha ett hjärta med vingar och i hjärtat ska det stå Hilf Mir Fliegen och den vill jag ha på högra axeln... eller alltså du vet på ryggen där den där "vingen" är, eller vad det heter. Hjärtat ska så för all kärlek jag har till familj, vänner musik osv Hilf mir fliegen ska stå för allt som har lyckats rädda mitt liv och för min bror som ska hjälpa mig att flyga till honom när tiden är inne och vingarna ska stå för den frihet jag har och alla möjligheter som kommer...

#4 - - Liene:

vore coolt att ha tatueringar:) men jag tror inte att jag skule göra ändå, tillfredställe rmig med att andra har det.



sv: heat var okej, jag diggade introt:D men synd att det liknande från en låt som ACDC har...

#5 - - julia:

Miami Ink är så jävla bra! :D du skulle passa med tatueringar, själv skulle jag kanske bara kunna ha en liten ;P

#6 - - pajjan:

BÅDE MIAMI INK OCH LA INK ÄGER FETT MKT!!! , :D

lätt att jag vill ha tatueringar ;)

Upp