A little bit of love

Melodifestivalen's starsdag idag, äntligen riktigt vinter/vårkänsla!
Jag tycker det är mysigt med melodifestivalen, även om jag tycker dom flest bidragen är dåliga och samma sak.
Men jag ska inte säga något i förväg, jag har ju inte hört dom nya som är med i år.
Men alla andra år har det varit så, men det finns ju en del goa också, om ni förstår.

Andreas Johnson - A little bit of love och sing for me är helsköna låtar verkligen. Jag får verkligen en härlig känsla av dom låtarna. När jag lyssnar på dom känns det som en "riktigt melodifestival"  eller vad man ska säga.
Han är jättebra, Andreas <3

Enda nackdelen idag, jag vet inte när melodifestivalen slutar, men Wallander börjar ju klockan 22:00
så hoppas att det är slut innan dess, annars blir det problem .

Vanlig vardag | |
Upp