Tiden går snabbt, snart försvinner vi.

Snart har jorden snurrat ett varv runt solen.
Jorden har snart snurrat färdigt 2009 för oss. Om ungefär 2 dagar kommer den påbörja 2010. Ett nytt år, gud vad roligt!
Lite läskigt är det också, att vet att 2009 inte kommer tillbaka. Ja, om inte rymdexperterna, forskare (?) kommer på någon fiffig idé så att man kan snurra tillbaka jorden igen. Eller tänk om jorden backar tillbaka själv, tack vare klimathoten??!!

Dessutom är det snart bara 2 år kvar tills jorden går under. Hoppas åren går saktare, så man hinner njuta in i det sista.
Haha, jag tror inte jorden går under om 2 år. Men ni kanske?

Påtal om detta, snart är det nyårsafton!

Balla ting & sådant coolt. | |
#1 - - Joana:

hehe yes!:D

#2 - - MAJABAJA:

Jag tror inte att jorden går under, men man kan inte vara säker? Fyfan, isåfall har man ju slösat hela livet i skolan. Någon jävla gräns måste det väl finnas. Eller är det bara jag som tycker så?



Hoppas vi ses på nyår, btw!

#3 - - Emmelist:

jo tack jag har haft en riktigt bra dag!



shoppat...å sen ikväll blev det surströmming med två vänner :P

#4 - - Lina:

Jag tror inte alls på det =)

#5 - - anna:

tack så jättemycket :) hoppas du får ett fint nyår!

#6 - - Sofie:

jaaa :D

#7 - - kristina:

Sv Tack,Din var med snygg!

#8 - - SANIBO:

sv: thanks!

#9 - - Celine's Blogg:

sv; Tack så mkt :)



jag kolla på Victoria's screts fashion show :)

#10 - - Celine's Blogg:

sv; ja då! ;D

#11 - - ABSSOLUTAARNELA:

1 eller 2an? =)

#12 - - Sofie:

Det sak jag ha :D:D

#13 - - viktoria:

di leva är inte söt! hehe

#14 - - ABSSOLUTAARNELA:

okej :D

Upp