som en isbit.



Med en jacka som inte går att knäppa och tygskor vandrade jag igenom halva samhället till Fyndis och sedan hem igen, men då igenom hela samhället. I snöstorm, i -6 grader. Det är fullt med snö och kalla vindar som driver omkring snön. 
Kyla är inte min grej, jag gillar inte att ha på mig vinterskor och varma jackor. Jag vill gå barfota utan jacka. Jag vill ha sommarlov! Fast det är bara att gilla läget och hoppas på att snön är kvar till jul. Imorgon får jag trotsallt jullov.
När jag går till skolan imorgon ska jag låna mammas jacka som GÅR ATT KNÄPPA och mina kängor. Det blir varmare än ett par blöta och frusna fötter.
Varma kläder ger en varmare grad.
Det har jag lärt mig.

Godnatt & sussa sött.

Runt omkring | |
#1 - - linda:

sv; ja skit kallt :S

skit skönt, jaha vad skönt för

dig då! :D kram

#2 - - CLIP:

ooh, imponerad?;)

#3 - - LIENE:

sv: skönt:)



Härlig bild!

#4 - - viktoria:

vårat hus blev bäst ;)

#5 - - isabell:

härlig bild :)

#6 - - viktoria:

svett siv ;)

#7 - - ViktoriaPettersson:

Har du köpt julklapparna?

#8 - - Sofia:

:D

#9 - - extraspeciell:

hej, cool design ! :) allt bra m dig ?

#10 - - MAJABAJA:

Asså du, saknar dig fan!

#11 - - MS | › Michael Jackson ♥:

RE: trevlans! jag sitter och funder på vad jag ska ta för något att äta :)

#12 - - sooffs ♥:

det låter galet skönt :D

nej samma här, finns inte så mycket att göra, är så skutans kallt ute :o

Upp