Lördag - 5 december.

Godmorgon allesammans!
Har ni sovit gott?
Det har jag!


bara för att det är december så får det bli en bild från Ugglarp i sommras.

Vanlig vardag | |
#1 - - Sofia:

Jaha okej, :) :)

#2 - - amanda - gotlandstöis:

fin bild :D

#3 - - LIENE:

Vill ha sommar! fast nej, först ju, min födelsedag och 4:e mars:)

Fin bild!

#4 - - isabell:

Hejsan, jag har frågestund på bloggen, skulle vara jätte kul om du ville ställa en fråga eller två :)

Kram!

#5 - - vickan:

Svar: kent agent och kukskruv till er tjänst!

#6 - - w :):

:)

#7 - - MS | › Michael Jackson ♥:

RE: så lite så, du som fotat den? :)



åååh den är SÅ bra hihi.

#8 - - MS | › Michael Jackson ♥:

RE: real good wark my laaady! ;)

#9 - - Linnéa:

Jodå, sovit gått :) Men jag skulle behöva lägga mig nu tror jag :/

#10 - - CLIP:

vilken fin bild det där!

#11 - - ABSSOLUTAARNELA:

jag tittar på film :)

#12 - - aw:

de är tråkiigt ;)<3

#13 - - w :):

vad har du för dig då? :)

#14 - - MS | › Michael Jackson ♥:

RE: så lite så :D



vad göru då?

#15 - - vesna.blogg.se:

:)

#16 - - hanna:

fin bid :)

Upp