John Blund har besökt mig!

Lennart ligger och sover på skrivbordet och jag sitter på stolen och somnar när som helst. Jag tror nog att vi går upp och gör Tzatziki sällskap i min säng. Godnatt!

& så vill jag önska er en riktigt God jul!

Vanlig vardag | |
#1 - - Jessica:

God jul :D

#2 - - Johan:

underbart :D

#3 - - FRIDA:

oki^^

nu är det jul!:D

såå.. GOD JUL!!!!!^^<3

#4 - - Emmelist:

gu va fint gjort :D tänk va ni alla är fina människor :D



haft en bra kväll då?

#5 - - Anonym:

God jul :D



/ http://lolad.se/

#6 - - a:

aa. JULGODIS (tummen NER)



PS. haha (:

#7 - - Johan:

du gillare :)

#8 - - Emmelist:

vann du något då? :D

#9 - - a:

hehe (A) GoD jUl

#10 - - Sofia:

tack. :)

#11 - - FRIDA:

!:D

#12 - - viktoria:

detsamma :D hoppas du har haft en bra julafton!

#13 - - Sofie:

hihi :D

#14 - - ELENA:

Hejsan!

Just nu har jag en tävlig i bloggen. 3 julklappar som du har chansen att vinna! Checka i min blogg så får du se vad det är!

God Jul! Kram E

#15 - - Naima:

Hejsan vännen !



Fin blogg =),Allt bra med dig ?

Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hudtips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

#16 - - Daniel:

Go jul!

#17 - - isabell:

jaha okej :)

#18 - - Naima:

Tack så mycket, det gör mig glad :)

#19 - - Emmelist:

sicken osis då :(

#20 - - FRIDA:

görs?^^

#21 - - Madicken:

John blund äger :D

#22 - - Sofia:

Blev du glad över dina julklappar? =)

#23 - - a:

japp självklart att jag hade det :)

Vad va den bästa julklappen ?

#24 - - Sofie:

:D:D

Upp