Göttmos!

Starkare, tuffare och lättare känner jag mig just nu.
Kanske för att jag har sagt ifrån, frågat (en lektion!!, framsteg!!)och besökt Tranemo gymnasiumskola idag. Jag kan egentligen inte sätta finger på vad som gör mig såhär. Det är komplicerat att uttala sig om det men åååh, lycklig i hela kroppen är jag. 
Förutom i min ena fot som har somnat.  

Godkväll på er förresten.

Vanlig vardag | |
#1 - - vesna.blogg.se:

allt bra?

#2 - - Linnea :>:

:)

#3 - - Linnéa:

Låter positivt :)

Har själv haft en toppendag :D

#4 - - CLIP:

ja folk säger det! måste titta imorgon!=)

#5 - - vickan:

Svar: jo det är jag men i bland så känns det så på klistrat allting :/

#6 - - vesna.blogg.se:

ahh ja förståer jotack=)

#7 - - vickan:

Svar: jo det kan man nog. Detsamma <3

#8 - - viktoria:

jag vet, jätte äckligt!

#9 - - amanda - gotlandstöis:

jag fick vg :) hihi!<3

#10 - - Linnea :>:

:D

#11 - - CLIP:

godkväll på dig själv=)

#12 - - Linnéa:

Ja, det börjar faktsikt bli lite jul feeling i göteborg :))

#13 - - Sofia:

vsg. =)

#14 - - S A G A:

aa exakt så tycker jag också, diselråttor & sjömansmöss vad skit bra :D

#15 - - Emma:

Hej vännen!

Jag ville bara meddela att jag har startat en ny blogg; http://emmaeriicajwonderland.webblogg.se/ för jag tröttnade på min gamla (även om den gick så bra) och jag beslöt mig för att starta en ny efter allt dåligt som hänt i bloggen (emmaeriica.blogg.se). Hoppas att du fortfarande vill hålla kontakten med mig och läsa min nya blogg!



Tack!



EmmaE.

#16 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

okej, tack ^-^ ursäkta för mitt sena svar, jag har haft svininfluensan :( <3 vad tycker du om mitt senaste inköp? <3

kram

#17 - - sofie:

hihi, allt bra idag då :)?

#18 - - dorion:

Hej!



Ni har varit med i en tävling hos mig och nu är tävlingen avslutad. Kolla in i bloggen om just ni är vinnaren ;)

Är så fallet, så skicka mig er adress och vilka skosnören ni ville vinna.



Ps. Ni har väl inte missat mina andra tävlingar förresten?

#19 - - kamilla:

Hejsan! hur är det med dig då?:)

Upp