Godförmiddag!



Tänk vad roligt det skulle vara att cykla! Men väglaget tillåter inte det. Det är ishalka!
Sommar... NU ?

Balla ting & sådant coolt. | |
#1 - - Celine's Blogg:

sv,Tack så mkt :)

#2 - - isabell:

okejokej, jag vakna typ nyss :)

#3 - - Emmelist:

yeeey! allt bra med dig idag?

#4 - - FRIDA:

^^

#5 - - Daniel:

Sommar koooom!



Vill fnittra på cykeln!!

#6 - - rebecca:

sv; aaa det är synd det! eftersom dom är så snygga, för det finns ju typ inga snygga killar i samma ålder som en själv och så är dom så snygga ;)

aa nej! va synd! uh, det var jobbigt. Men, sök på google så kan du säkert hitta det :) men, om jag ser något så ska jag hjälpa dig! :)

åh tack tycker du! < 3 jag tycker inte den är så fin, men ska göra om den, ska bara få tid & så ;)

#7 - - rebecca:

sv; haha nja, inte här där jag bor iaf :P



yepp ^^

snygg bild! :) cykeln asså, as nice.

#8 - - adam:

hellre utomlands än sommar



http://adamlagerstrom.blogg.se

#9 - - Emelie:

fin blogg :)

Upp