RYMDEN ÄR ÅTERIGEN MAGISKT.

När jag var ute alldeles nyss och gjorde min dåliga vana blickade jag upp mot himlen.
Blickade upp mot alla fantastiska stjärnor och månen som lyser starkt ikväll. Skitballt!
Jag såg troligtvis några variabla stjärnor också. Ni vet såna som ändrar sin ljusstyrka?
Återigen flög det runt en massa funderingar i mitt huvud. Universum, finns det något slut? Jag kan inte skriva ner alla tankar. Det är för komplicerat. Kan inte förklara. Tänk att det har varit människor och djur däruppe?!!
Jag kan inte säga mer en FANTASTISKT SUPERBALLT, HELT TJOOOOOOOOHO!



BILDEN ÄR TAGEN FRÅN GOOGLE.

Balla ting & sådant coolt. | |
#1 - - joana:

tack:):D

#2 - - joana:

kollar film dd'?:D

#3 - - Tiiradam (film & foto):

Hej hopp =)

hur är det med dig då?

#4 - - Anonym:

tack desamma:D

#5 - - Celine's Blogg:

sv; nja jag gör inte så mkt

funderar på att titta på enfilm haha :)

#6 - - jjoseeefiin:

gillar din header !

#7 - - Emmelist:

det är som en gummimadrass som du åker på :)

#8 - - natta:

häftig bild det där

#9 - - LIENE:

sv: ja om du vill, för personen kommer nog bli glad om den vet fårn vilken den blev nominerad av också:)

#10 - - Celine's Blogg:

sv; vad gör du då? :)

#11 - - frida:

haj va gör du ? ;D

Upp