Död till hälften, nästan.

Jag är helt utsliten känns det som. Massvis med plugg. Nu återstår det att se hur resultatet blir, främst i matematiken. Jag avskyr matte, alla siffror och alla sätt att räkna på gör mig yr i huvudet. Jag menar, när kommer jag får användning av t.e.x Pythagoras sats? Algebra och Ekvationer?
Det är en svår gåta som väntar på svar.

Nu börjar Bonde söker fru. Jag sitter såklart bänkad framför tv'n, gör ni? Eller ni kanske inte ser på det?
Efter det väntar rymden på mig. Rymden i fysikboken. Prov imorgon. Det är inte så farligt. Rymden är intressant.

Ha en fortsatt trevlig dag.

Vanlig vardag | |
#1 - - vickan:

Blä känns som om jag inte kan ett skit till provet !

#2 - - isabell:

vad göru då :) ?

#3 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

okej ;) lite sent svar, vekligen. förlåt <3 Tycker du också att något är väldigt jobbigt med kylan varje år? ;)

kram

Upp