Dagen före.

Godkväll!
Just nu sitter jag och lyssnar på Di Leva (samtidigt som jag hör Caroline af Ugglas's "Vi blundar" svagt från mitt rum) och skapar lite sommarkänslor. Egentligen borde det vara julkänslor, men nej. Lite julkänslor har jag och det räcker för i år.

Jag har inte rikigt hunnit smälta att det är julafton imorgon. Det tar tid. Det är en stor dag imorgon, mest för dom små. Som jag.
Hehe, undra vad tomten kommer med?! Trots att jag inte har ätit några pepparkakor så är jag snäll ändå, magiskt eller vad?

Hur har ni det?
Vanlig vardag | |
#1 - - Anonym:

sov gott och ha en bra julafton imorn (:

#2 - - Sofie:

sov gott och ha en bra julafton imorn (:

#3 - - Maria [Fotoblogg]:

sv; tack så mycket.



Du får hålla utkik om de spelar nånstans i närheten av dig snart ;)

#4 - - e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!:

Ja, haha :D

#5 - - Sofia:

Det är bara bra. :) okeeej,

#6 - - a:

jag håller med dig precis. Julgodis är äkligt! haha men man gör det för att det hör till julen :)

#7 - - linda:

sv; god jul! :D

#8 - - Johan:

tacksjälv :)

ja bara läsa:)

#9 - - FRIDA:

ja de va jättekul!^^<3

gjort idag då??;D

#10 - - isabell:

jag gör inte mycke, dudå :) ?

Upp