Borås.

Godeftermiddag!
Nu alldeles strax ska jag och min familj bege oss till Sandra.
Lite kalas sådära, hon fyller år snart. Onsdag närmare bestämt. 21 år.

Ni får ha det chill sålänge.

Vanlig vardag | |
#1 - - soffs♥:

ja eller hur :DD

jag ÄLSKAR CALLE!

#2 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

tack! <3 aa, det var inte roligt jag har aldrig mått sådär dåligt i hela mitt liv, men efter två veckors tid mår jag bra igen :) idag är det andra advent, ska du göra något speciellt? ;)

kram

#3 - - CLIP:

Oja! Snällare än vanligt;)



Du får ha det så kul ikväll=)

#4 - - Linnéa:

Ok ;)) Hoppas det blir ett trevligt kalas då :)



Jodå, haft en bra fast relativt lugn helg, men sånt behövs oxå imon :)

#5 - - Anonym:

hoppas du får en trevlig kväll! :)

#6 - - aw - gotlandstöis:

vem vill inte ha en sån ? :D

#7 - - sandra:

Hallå där! Snart är det dags för utlottning av en helt valfri design! Kommer att ha en "tävling" där alla som vill vara med ger en bra kommentar så jag vet att ni vill vara med i tävlingen! I kommentaren vill jag att du skriver vad du tycker jag ska skriva om i min blogg...Om du tycker om någon speciell kategori!

Tävlingen kommer att vara denna vecka eller nästa så håll ögonen öppna!



/Sandra

#8 - - louise:

SVAR: hihi :)

#9 - - aw - gotlandstöis:

sov så gott )<3

#10 - - vesna:

Hoppas du haft en fin helg =)

#11 - - ABSSOLUTAARNELA:

händer idag? :)

Upp