älskade man.

Just nu sitter jag och äter en halstablett som jag fått av Nelly. Jag är lite smått arg, på allting för tillfället. Tack snälla rara älskade mattelärare. Jag ser verkligen upp till dig.
 Ironi.
Jag ser framitmot jullovet. Allt roligt som ska hända. Kompisar, sena nätter, bussåkande, julklappar & nyår. Säkert något mer, men jag kommer inte på det för stunden. 

Vad ska ni göra på ert lov?  
Vanlig vardag | |
#1 - - linda:

sv: hihi. har du haft en bra dag?

kram

#2 - - Felicia - varför lyssna på andra, när man vet man själv har rätt? ◕‿◕:

hihi japp, och jag älskar längdskidor,

så jag har ju nått som jag kan visa varför jag inte åker slalom :D



Hjälp mig att vinna, annars så blir jag ju ledsen :(

Är med i 3 tävlingar, så snälla gå in på alla och rösta på mig!



Nummer 2 här!

http://bellyy.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-rosta.html#comment

Nummer 1 här!

http://tturkkk.blogg.se/2009/december/jultavlingen.html#comment

Nummer 3 här!

http://jojjjjoh.blogg.se/2009/december/finalisterna-i-veckans-blogg-1.html#comment

#3 - - sooffs ♥:

ja gud så skönt!

ska du göra något kul på lovet :)?

#4 - - mimmi & natta:

Med oss är det bra xD

Vad görs? :)<33

#5 - - LIENE:

Jag ser också fram emot lovet:)

min bror ska hälsa på nån eller ett par veckor. Min mamma, han, min syster ska på bio och thairestaurang. Så klart ska vi spendera julafton ihop eller jag tror det.

Vänner, bio och mer kommer äskert hända:)

#6 - - CLIP:

alla älskar sina mattelärare, helt klart!;)

#7 - - aw - gotlandstöis:

ja hoppas jag med:)

#8 - - aw - gotlandstöis:

när får ni lov ? :) jag får det imorgon :D

#9 - - CLIP:

ja, så är det ALLDELES säkert;)

Upp