ville bara säga...



Ville bara säga godmiddag. Hoppas allt står bra till!
Hejdå så länge.
Yesbox. Jag har piercing i läppen, yesyes!

Vanlig vardag | |
#1 - - Carro:

allt bra idag :)?

#2 - - Anonym:

gjorde det ont att pierca där?

#3 - - Gisela Axelsson:

det är bara bra, hur är de själv? :) nice piercing :)



btw skulle du vilja vara gullig och rösta på mig? (nr 11) http://sagaridde.blogg.se/2009/august/rostning.html#comment :D

#4 - - Amanda:

Hihihih, hur mår du? (A)

#5 - - caroline:

GRATTIS! Du är en av finalisterna till min tävling, "Veckans blogg". Nu är det din tur att få folk att rösta på dig. För mer info gå in på min blogg (:

#6 - - MARIA:

önskar dig en trevlig söndag :D

#7 - - Sjalstar:

god dag god dag

#8 - - F e l i c i a:

Nej lyssnar lite på musik och så, själv? :)

#9 - - caroline:

Tack så mycket (: , lägger till dig med

#10 - - Anonym:

javisst har man det, men jag klarade av att tatuera ryggen på en gammal skada i 3 timmar så jag klarar det nog

#11 - - Sandra:

Med mig är det bara fint :) har precis kommit hem så snart blir det nog att göra nå käk :)

Har du haft en bra helg då? :)

#12 - - kimblazer.blogg.se:

Läs gärna våran blogg om sång, drömmar, gossip och annat! :D



(Inte så töntigt som det låter!) haha

#13 - - caroline:

åh vad grymma piercingar du har. Själv har jag bara i öronen och naveln. Aaah jaa visst är det kul :D , nu är det upp till dig att samla så många röster som möjligt. Lycka till <3

#14 - - Anonym:

hoppas du haft en bra helg!! =) Har skolan/jobbet börjat för dig ännu? kramar

#15 - - hanna!:

Ja jag älskar hösten :)

Detsamma!



Har du haft en bra helg? :)

Kramar!

#16 - - Amanda:

okej! jo jag mår bra, hihi :)

#17 - - Emmeli:

hehe=P

#18 - - F E L I C I A 'S [FOTOBLOGG]:

svar: tack så mycket. :D

#19 - - Nellie:

Snygg blogg :)

och snygg piercing

Upp