en lista

Jag har inget annat för mig så jag tänkte svara på denna listan som jag kopierade från http://lienes.blogg.se/

10 FAVORITER
färg: har så många, men aja, orange och svart är bland som snyggaste!
mat: Lax och potatis
band: Hardcore superstar, Neverstore, räknas artister?..

film: Alla Wallander och Beck-filmer
bok: Har ingen favoritbok, men gillar författaren Katarina Von Bredow's böcker skarpt!

sport: fotboll och  friidrott
årstid: Sommar
veckodag: Lördag
glassmak: Vanilj och viol
tid på dygnet: Natt
8 FÖR TILLFÄLLET:
humör: har inget humör alls nu
smak: colasmak
kläder: pyjamas
bakgrund: monster
nagellack: inget
tid: 00:25
omgivning: Jag sitter med mina katter i köket
irritationsobjekt: inget
4 HAR DU NÅGONSIN?
dejtat någon av dina bästa vänner: nej
brutit mot lagen: ja, det har jag
blivit arresterad: nej, jag har klarat mig? :O
varit med på TV: Nej, inte än, men kanske i höst, ni vet.
2 VAL
kaffe eller te: inget av dom, jag väljer cola!
vår eller höst: vår

Vanlig vardag | |
#1 - - vickan:

Jag kopierar den av dig. om det är ok då asså

#2 - - Anonym:

tycker du är shiit lik lindsey(stavning?) lohan på din header;p

#3 - - MAAAJA:

VADÅ TV KANSKE I HÖST ? :O

Upp