Strax Borås

Godmorgon!
Jag är uppe tidigt idag. Det är nämligen så att jag, Vickan, Lovisa och Ponken ska åka in till Borås vid 10.
Vi ska säkerligen vara där hela dagen! Då blir det dålig uppdatering, men ni överlever. Jag svär.

Ha en toppen bra dag!
Vanlig vardag | |
#1 - - Josefin:

sv: för då ska mamma på jobbet o ville bara bli väckt dåe :) men vaknade int dåe! utan vaknade klockan nio ist! Vad hittar du på idag dåe?:)

#2 - - hanna!:

Haha jag njuter inte av helgen som du gör, jag måste jobba :( :(



Kolla mitt senaste inlägg om den sjuke människan som klättrat upp för fasaderna och gör inbrott, på 6e våningen! :S

#3 - - sabina:

sv: okej ;)

#4 - - Amanda:

Tack så mycket söta du :)

Nu har jag röstat på dig!

Kram! :D

#5 - - Emmeli:

Tack så mycket:)

#6 - - Anonym:

Skulle du kunna hjälpa mig genom att bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=Melz

Om du klickar på länken och blir medlem kan du tjäna pengar! Tack på förhand :)



Jag kan då gärna länka din blogg om du vill

#7 - - Sofia:

Lägger till dig nu också! :D

#8 - - caroline:

Vad tycker du om kläderna jag shoppade

idag? Hittar du något du verkligen gillar? :)

Upp