skolfoto..

Årets skolfoto är tagna.
Skolfoto skapar en sån hysteri tycker jag, eller en sådan spänning.
Man måste se bra ut, håret måste ligga helt på sin plats, leendet på läpparna och naturligtvis får man absolut inte blunda eller något sådant.
Man ska helt enkelt vara perfekt.
Jovisst, jag kan förstå att man vill se bra ut på fotot eftersom hela skolan  kommer ju se det, men ändå?
Jag blev hyffsat okej tror jag, ögonen uppspärrade och munnen vet jag inte.
Det var liksom tanken att jag skulle göra något roligt, men nu återstår det bara att se på resultatet.
Jag skippade enskilda fotona, jag orkade inte ta dom.
Tjoho.

Har ni tagit skolfoto än?
Vanlig vardag | |
#1 - - Felicia:

Hehe så lite :)

#2 - - Anonym:

vad händer ikväll? :)

#3 - - Lena i Spanien:

måste bara skriva att du passar superbra i din näspiercing!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

#4 - - Anonym:

hehe det förstår jag, jag räknar alltid ner dagarna.

vad har du mer gjort idag då än fotats? gud ja den hysterin, alla trängs framför speglarna och tjatar om makeupen och håret

#5 - - Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins:

sv. vad mysigt. vad läser du för något? :)



jag slappar bara och glor på tv :P

Upp