Sketarolig helg, trots att du försvann.

Nu är jag hemma. Lite halvtrött, halvsliten och allmänt depp.
En nära vän till mig har gått bort. Det är sant. Min älskade vän. Min kära mobil.

Imorse gick jag till havet ensam, satte mig på en klippa. Sedan fick jag för mig att gå och känna på vattnet. När jag var vid sista klippan som gick ner i vattnet så halkade jag i. Det var en massa alger och sånt, ganska halt som sagt.
Oh, shit. Jag satte mig på rumpan. Jag kunde inte ta emot något när jag trillade, för jag hade en ciggarett i ena handen och mobilen i andra. Vattnet var varmt, jag överlevde, men ciggaretten dog emellan mina fingrar och mobilen i min hand. Det tog några sekunder innan jag fattade att jag hade dom i händerna. Jag skrattade, gick upp och traskade bort till husvagnen.
Jag var sur helt rakt igenom.

Annars har helgen varit rolig, sol, bad, skratt och allmänt flumm på kvällarna.
Jag älskar sommarlov.

(bilder kommer)
Vanlig vardag | |
#1 - - Vickan:

Mördare!

Haha aa de e klart:D hänger du med till Borås i mon och lämnar tillbaka en film?

Upp