Rösta på mig om du vill att jag ska bli veckans blogg!

Jag är med och tävlar om att bli veckans blogg hos Sandra.
Du kan rösta på mig genom denna länk,-->  http://lillsazza.blogg.se/2009/august/rosta-pa-veckans-blogg-1.html
Jag är nummer 8!
Vanlig vardag | |
#1 - - Josefin:

Har röstat på dej nue :) Hoppas du blir veckans blogg :)!



Kram!

#2 - - hanna!:

Hur har din dag varit? :)

#3 - - hanna!:

Hehe okej! :)



Jo den har varit bra.



Vad gör du då?

#4 - - Jossan:

sv: japp deh får man :) vad har du hittat på idag dåe?:)

#5 - - vickan:

Jag har röstat :D

#6 - - sabina:

sv: tack, själv har du! :)

joo det kan jag göra

#7 - - Stéphanie:

Jag har röstat

#8 - - Anonym:

tack dtsamma :P

#9 - - Mathilda:

Svar: Tack :)



Jag har röstat på dig förresten (:

#10 - - Sandra:

Ja verkligen :)

Upp