lördag

Godmorgon!
Allt bra idag?
Jag vaknade självmant vid sju, jag tror min kropp är inställd på att gå upp klockan sju.
Iallafall kunde jag somna om och sedan steg jag upp lite innan tio. 

Idag är det ingen vanlig dag för idag fyller Dennis 16 år!
Jag har ingen bild på han, men ja! Grattis!
Vanlig vardag | |
#1 - - Alicia:

ja, enormt fort!

#2 - - Felicia:

Hehe typ musik svarar kommentarer, sj? :)

#3 - - Nellie:

Godmorgon.

Ja allt är bra med mig :*

Sv: Tack så mycket!



Ska vi följa varandra genom bloglovin?

#4 - - Idda:

Ah okaaj, vad ska ni göra för skoj då? :P

javisst tackar :D. Hoppas du och din kompis får en rolig kväll också :P.

#5 - - J':

hej, asså du är så jävla bra, jag tycker att din blogg är den bästa i hela värden, jo det är så att jag och mina två kompisar har startat en blogg tillsammans,

den heter

www.treunderbaraliv.blogg.se

och vi har inte så mycket besökare och så ennu, det skulle vara über snällt om du kunde titta in på den lr ngt, bara lite, så att vi får lite mer besökare, våran dröm är nämligen att få en framgångsrik blogg.

dessutom är flickan i proviva reklamen och i den nya comhem reklamen ( som släpps snart ) en av dom som bloggar, :)

kram

#6 - - Amanda:

Allt bra med dig idag? :)<3

#7 - - Ida:

SV: Jaa, verkligen, så himla mycket du liksom! ;)

Ha en trevlig kväll.

#8 - - LIENE:

jag vaknade också tidigt, dumma skola som tvingar en att stiga upp tidigt och sen vänjs man men är trött!

#9 - - Lena i Spanien:

jag ska plugga där nere faktiskt!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

Upp