Kan du tvätta Martina? Javisst kan jag det!

Idag har jag lärt mig att tvätta, tjoho! Det var faktiskt inte så jobbigt eller tråkigt. Fast, ja det kanske blir det när man flyttar hemifrån? Iallafall, jag kan tvätta och jag tycker det är kul än så länge.
Vanlig vardag | |
#1 - - idda:

ah okaaj :) jag gör inte för mkt just nu :P

#2 - - hanna!:

Tusen tack sötnos :)



Har du varit utomlands någon gång? Isf vart? :) Behöver lite tips tills jag ska iväg, har inte bestämt ställe ännu :)

#3 - - vickan:

Haha vilket sammanträffande pappa visade mig med i dag hur man gör på hans maskin. Kan bara på mammas

#4 - - Sandra:

Det har varit en rätt lugn helg, har varit på bio och sett G.I. Joe, jävligt bra film faktiskt du borde se den :)

#5 - - A L E X A N D R A:

sv; åh tack så hemskt mycket! Sjukt snällt av dig! :)

#6 - - Carro:

svar:godmorgon :)

Upp