jag älskar när mörkret faller in..

Jag älskar att vara uppe på natten. Nattuggla.
Fast nu blir det bums i sänge, är faktiskt lite pömsig!
Godnatt.



2 ganska dåliga(?) bilder på mina skor som jag fick när vi röjjde i gamelfarmors hus!
Vanlig vardag | |
#1 - - caroline:

Visst är den jätte fin! Lägg gärna till mig på bloglovin så kan du ju alltid se om jag lägger upp fler saker du gillar (:

#2 - - CLOETTA:

kommentera dethär inlägget: http://cloettas.blogg.se/2009/august/vinn-fyra-biobiljetter-latt.html

och tävla om FYRA BIOBILJETTER!

detta kan du bara inte missa

#3 - - CLOETTA:

HAHA BTW: du vet väll att pömsig betyder sexuelt utmattad? hih

#4 - - hanna!:

Ja men det finns ju folk till allt så..

Tusen tack sötnos!



Ja visst är det underbart när hösten är på ingång? :)

#5 - - sabina:

Ur snygga skor! ;o

#6 - - F e l i c i a:

Haha, ja verkligen :D

#7 - - tove:

Tack, du har också en fin blogg!



Allt bra?

KRAM =)

#8 - - Anonym:

tack så mkt! =) hoppas det är bra idag!

#9 - - Anonym:

okaaj :). Jo helt okaaj, trött bara haha . vad gör du för kul då? :)

#10 - - sabina:

;)

#11 - - tove:

Allt bra med mig med ;)

#12 - - Anonym:

Det är bra med mig, tack! =)

#13 - - tove:

Inget, vad gör du? :)



KRAM =)

#14 - - tove:

ok =)

#15 - - Anonym:

tuffa dojjor!

Upp