Hem ljuva hem

Hemma från Borås nu. Det blev lite tidigare, eftersom vi hade ingen lust att vara kvar där.
Dagen har varit bra, men det kunde naturligtvis varit bättre.
Usch.
Justeja, jag har hittat min kamerasladd, jag säger tjoho!
Vanlig vardag | |
#1 - - hanna!:

Hehe, jo det är sant :)

Lönar sig att jobba den 25e varje månad ;)



Ja visst är det väl sjukt? Att man inte ens ska kunna ha balkongdörren sin öppen? :S

#2 - - Anonym:

Sv: kanske jag är :D xD okeey :) int så jätte mke har vart med amanda :)

#3 - - Anonym:

ojj hahha menade : ska int göra så mke bara vara hemma o mysa :D!

#4 - - Anonym:

hahaha :D, hur äre med dig då?

#5 - - vickan:

kan du skicka bilder?

#6 - - LIENE:

Skönt iaf att du har hittat din kamerasladd:D

#7 - - LIENE:

Jag röstade på dig i veckans blogg:) hoppas du vinner!

Upp