Borås!

Hej!
Efter skolan drog jag och Vickan till Borås som sagt. Fick med mig ett par jeans-leggins och ett par nya dojjor!
Fast ja, jag tror nog att jag använder mig av mina slitna, söndriga converse-dojjor.
Jag älskar dom, både dom vita och rosa även om dom är helt och hållet kastbara.



Haha, jag älskar det nya biblioteket i skolan, man kan hoppa ut igenom fönster och rymma! Tjoho allså.


Hur har eran dag varit?

Vanlig vardag | |
#1 - - vickan:

haha du hade varigt tvungen att åka med bara för jag skulle vilja det

#2 - - Stéphanie:

Haha :)



Allt bra? :)

#3 - - hanna!:

Brukar bli så med slitna skor, dom man älskar mest :)

#4 - - Josefin:

Sv: heh :) tack så mke :)!! mst säga desamma :)!



Kram

#5 - - LIENE:

haha skönt att man kan smita ifrån skolan så lätt!

och skor som man gillar används så länge tills det längre inte går att gå i dom, haha.

#6 - - M i c k a:

converse är aldrig kastbara :D jag har sparat alla mina iallafall ;D

Upp