Beck - I stormens öga

Beck var riktigt spännande! Fast ja, lite lite med just Beck, det var mest Gunvald och Säpo som var i fokus. Jag hade förväntat mig lite mer action från Beck och hans team. Jaja, Gunvald var ju i fokus som sagt, men ändå.
4,5 av 5 fräknar fick den av mig!


Efter bion knallade vi runt i Tranemo. Lovisa skulle vänta på bussen hem, så vi hade lite roligt.
Hade cykelrace, smyglyssnade på vår klasskompis band, tejp kolla in i fönstret och så. Roligt.
Lovisa skulle ta bussen lite innan tio, men den kom aldrig. Gissa varför?
Hon hade kollat fel busstider, den sista gick kvart över sju!
Så hennes pappa fick hämta henne.
En mycket rolig kväll må jag säga.
Hur har eran varit?
Vanlig vardag | |
#1 - - Sandra:

Tänkte sitta vid datorn en stund och sen se en film :)

Har du haft en bra kväll då? :)

#2 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

roligt att det var bra =)

#3 - - idda:

haha :P jupp. Vad ska du göra för skoj idag då?

#4 - - Anonym:

Okej, jag var hemma och tittade på miss marple och true blood, kan säga att jag är fast

#5 - - emine:

fin bloggg

#6 - - Carro:

svar:allt bra idag :)?

#7 - - idda:

okaaj :P. Ja va också i skolan , skulle ändra lite lektioner och så :P och ikväll blir det att gå ut och gå och va med kompisar :P

#8 - - Felicia:

Hehe ja :)

#9 - - Ida:

SV: Hihi okej.



Kör på kängor, sten tufft! ;) Men också converse, kommer jag också köra en hel del, så snyggt och skönt liksom! =D

Trevlig kväll

#10 - - Anonym:

Svar: vad kul att höra ! Jag ska ha mera i fotoväg nu har jag bestämt mig för. Ska göra så gott jag kan

Tack för din åsikt, betyder jättemycket! :)<3

#11 - - Amanda:

Jag håller med, det är kul med alla kompisar i skolan! Jag har haft skolfoto idag på skolan, lite bilder av det finns i min blogg att titta på! :)

#12 - - vickan:

Kan du åka till Borås i mon?

#13 - - Anonym:

nästan alla vampyrfilmer får mig att fastna:P

#14 - - Sandra:

Tänkte bara säga att du vann veckans blogg tävlingen, grattis :)



http://lillsazza.blogg.se/2009/august/veckans-blogg-vinnaren-3.html

#15 - - Ida:

SV: Ja, verkligen. Tror kängor passar perfekt till ditt super snygga och puffiga hår! ;D

Tack, puss.

#16 - - LIENE:

många som gillar beck:) jag kollad epå det bara förut, hehe.

#17 - - Idda:

japp :D. Ska du göra ngt skoj i helgen nu då? :P

Upp