är hemma en snabbis



Låten är bra! Här i Tranemo kryllar det av moppepojkar som är helt galna.
Kör sent på nätterna med sina (trimmade?) mopeder, jag kan säga, det är många som är trötta på dom!
Vanlig vardag | |
#1 - - viktoria:

vi håller oss till 4.25:er

#2 - - Felicia:

Sv: härligt, jora det e bara nice med mig :P

#3 - - H A N N A - F O T O B L O G G:

svar; tackar :D

#4 - - felicia:

Hehe jadå, dsm ! :)

#5 - - vickan:

ska vi åka non stans i mon?

#6 - - CLIP:

haha, den där låten är så bra, jag kommer ihåg att den alltid spelades på vårt fritidsgård i skolan, hha=)

#7 - - Emma:

Hej sötnos!

jag vet att du kanske ligger och sover,

men ville bara svara på alla kommentarer ändå :)

allt bra denna söndag?



Om du har frågat frågor till mig i frågestunden så kommer jag att besvara dom i morron :)

om du inte har frågat mig nånting, passa på och fråga mig nu :) svara i inlägget "frågestund" :)

skulle bli super glad om du ville ställa mig några frågor.



Puss

#8 - - viktoria:

vi åker med dom ibland :$ hiho

Upp