Regera - Caroline Af Ugglas

Jag hörde den på radion igår, men hittar den inte på youtube :(
Fast den finns också på hennes ny skiva, men ändå.
Låten äger.

Regera - texten

Farväl, min kära
Jag säger farväl till dig
Det är klart vi ses igen
Det vet vi så väl, men nej

Nej, nej - inte så
Nej, nej - ej som då
Aldrig - jag lämnar
Jag går

För jag har valt mig själv
Mig själv och inte dig

Jag vill regera mitt liv
Ja, jag vill mera än du
Jag vill regera mitt liv
För jag vill mera

Du behöver aldrig mer säga förlåt till mig
Så dina tårar kan, de kan du bespara dig

Jag går - jag går nu
Upp, upp - jag växer
Stiger och lämnar
Jag går

För jag har valt mig själv
Mig själv och inte dig

Jag vill regera mitt liv
Ja, jag vill mera än du
Jag vill regera mitt liv
För jag vill mera

Och ingenting kan hålla mig kvar
Nej, ingenting kan hålla mig kvar
Jag går
Upp, upp
Stiger
Jag går

Jag vill regera mitt liv
Ja, jag vill mera än du
Jag vill regera mitt liv
Ja, jag vill mera än du

Jag vill regera
jag vill regera
Ja, jag vill mera än du

Vanlig vardag | |
Upp