läsk, eller bubbeldricka.

Tycker ni att premier cola är godare än orginal coca cola?
Det tycker inte jag, för att premier colan är mycket sötare och sockrigare medans den vanliga är perfekt.
Iallafall enligt mig.
Dessutom tycker jag att Ica's hallonsoda är godare än willy's hallonsoda
Koppabergs hallonsoda
ska det va, annars kan det kvitta. Det finns tyvärr bara kopparberg's hallonsoda på Ica.
Iallafall i denna gigantiska stad jag bor i. Om ni vill kan ni kalla det byhåla, men det är en egen kommun.

Alla dessa läskedrycker är självklart inte bra för tänderna, men det är gott och till och med godare än vatten.
Men inte godare än Loka Naturell. Eller vad tycker ni?

Tänk på en sak alla ni där ute som fruktar för dom, borsta alltid tänderna.

Detta pluppa bara upp i min hjärna, jag måste skriva av mig, annars sprängs jag av överbelastningsak.
Vanlig vardag | |
Upp