attans bananer, peppar peppar, HELVETES JÄVLA DAGEN FANSKAP. Ilsken.

Fyfasiken vad jag har varit förbannad idag.  Riktigt jävla förbannad var jag.
Ett par jävla ungdomar/fanskap skrek jag åt och jag var asnära att slå till dom, men jag härskade över min ilska och sköt i väg deras fucking jävla fotbolls helvetes sak. Sen sprang jag iväg till skogen, gick nästan vilse. Jag var i skogen i 1,5 timme sen var jag tvungen att gå hem pga; mamma ringde hela jäkla tiden. Men hon bryr sig om mig och mina syskon.
Det är bra.
Min ilska/ledsenhet har dämpat sig lite nu, men den har inte försvunnit.

Under en längre tid har jag varit rädd för att berätta, men nu hoppas jag på ett slut.
Vi måste få dig att förstå, att jag orkar inte längre.

Ingen skola för mig imorgon, mer än så vill jag inte berätta.
Men efter morgon dagen ska jag vara stark, ingen ska få tillåtelse av mig att trycka ner mig till botten.
Jag är jag och ingen jävla emo, fjortis, tönt blabla skitsaker. Jag är jag och det står jag för.
men endel människor är verkligen patetiska som fan och förstår inte vad dom egentligen håller på med.

Adjö, uppdaterar inom kort.
Vanlig vardag | |
#1 - - B E A T R I C E:

blir inte för än nästa vecka men det går snabbt! :D

det var snygg frilla iaf :P

#2 - - B E A T R I C E:

jo det gör det :D

#3 - - Pajjan:

ingen gör nåt mot dej!!! ja dööööööödar dom fan <3

säg på msn<3 lr sms

Upp