HS.

Jag har inte gjort ett enda dugg nästan i matte & vi har prov om 2 dagar, herregud,
Jag kommer säkert inte lyckas, jag är dålig på matte. Ska iaf göra mitt bästa så får vi se hur det går.
Sen har vi ju fysik-prov nästa vecka oså massa fan. Det är ganska stressigt, tro mig.
Ni kanske har samma täthet med läxor o prov i skolan?  ( HAHA , meningen ) x`) Oh just det, vi gjorde en skitrolig sak på Spv, vi skrev dikter. Jag tycker det e kul, haha :D  
Efter skolan  va jag med Åke, Jontz & Emil. Vi köpte godis, va på biblan & flummade ute. Det va roligt. Väldigt roligt! <3
Vill ni veta en sak, jag drogar en överhärlig låt just nu. Hardcore Superstar -  We Don't Celebrate Sunday's . Den låten är såååååååå bra. Jag bah, oh! <33 Hardcore Superstar är ett grymt bra band i övrigt också. <3 =DD
( http://www.youtube.com/watch?v=woxYmS5RvFw&NR=1 )
Opppppps, ni missar la inte Andra Avenyn 20:30 ? DET KOMMER INTE JAG GÖRA IAF., för det är bäst! Ellerhur? ;>¨

Naiz.

Vanlig vardag | |
Upp