SKOLKATALOGEN 08-09.

- Det va roligare äv vad jag trodde igår på "konfaträffen". Vi lekte, pyssla, sjöng, fikade och pratade lite om Gud?!

Idag har jag varit på läkarstationen, det satt en flis av nått slag ganska långt in foten. Dom plockade dock inte bort den, dom tror att den ska komma ut av sig själv, höh. Hoppas att den gör det, annars plockar la dom ut den, haha. Duktigt.
Idag på fysiken så va jag otroligt  smart, ( det är jag alltid ) HAha x) Jag kunde faktiskt räkna ut vad en stens DENSITET va, Åke hjälpte också till, han va ju också smart, fast inte smartare än mig. 
SKOLKATALOGEN har kommit idag, mkt komiskt!  Ärligt talat, jag blev ganska ful och det är ju kul. (RIM!?) Haham håller på att skratta ihjäl mig, hehe. Asså, det bästa kortet ever! Nu känner alla igen mig pga: Mitt skolfoto, dessutom va det enskilda kortet med =``````)))))))))!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
Eh, bara lääängtar tills skolan imon. Ohyeah, POPPiZ , hhahaha lol. 

NU SKA JAG UT, tjingelitut.

Vanlig vardag | |
Upp