En helt vanlig dag.


Tjahla ;>

Skolan idag dåra, som vanligt höhö. Den sög som vanligt, iaf på biologin när vi fick vara ute när det va askallt xD fast yeah, lektionen känndes ju kort :D Huh ;> Ah, så va det ja. Mm, sen efter skolan hängde jag med Vickan till biblan hon skulle hämta ngr böcker ^^ oh vi blev ju pisseblöta på den lilla biten, det ösregnade, inte så värst kul, men huuh, skitsamma.  Sen så gick jag hem o här har jag inte gjort så mkt, typ inget. Haha, det händer inte så mkt om mitt enkla liv. xD HAha, kollade på IDOL nyss, askul ;D endel kan ju verkligen inte sjunga : l  HAHAHAAH!
Imorron kommer troligtvis den nya datan D: HappyHappy ;D

Dagens onda:  Vickan bröt nästan av mina fingrar :@ ögfosjfsl2! AJ.
 - fast hon ör lika underbar ändå ; ) <3

Nattwi ;D
 
/ Martina
Vanlig vardag | |
Upp