Strandgården.

Skönt att komma hem, trött och allt är man. Blivit ganska sena kvällar.

Fredag; Vi kom till Strandgården typ klockan 19:45 och då skulle vi typ äta. Vi fick någon äcklig räk,spenatgratäng. Ush, det såg inte ätbart ut. Ahaha, sen så fick vi välja rum, eller man kan säga stuga. Jag, Emma, Viktoria & Lovisa delade stuga, skojjigt! Haha, ah. Där inne fixade vi typ sängar och sånt gojjs. Sen skulle vi till kyrkan, där inne satt vi & lyssnade på massa saker.  Mm, sen åt vi kvällsmacka, efter det lekte vi lekar. Skojjigt. Senare typ vid 23:30 fick vi "fritid" så, yepp. Alla i våran stuga somnade vid 01:00. På natten så började Lovisa & gapa, hon sa att hon hade tappat sin kudde. Hon trodde att någon hörde och skulle ta upp den till henne, och ah. Efter ett tag blev hon ju tyst, tack & lov :D

Lördag; Vi blev väckta av att ledarna gick runt och sjöng, godmorgon, godmorgon..... lalal....
Man bah, fan! Lite roligt :D iih.  Frukosten va godare n den maten vi fick i fredags, haha xD
Efter frukosten var vi i kyrkan & prata. Vi gjorde massa stationer ute, det blåste som fan. Men, det ligger ju precis vid havet, då kanske det inte är så konstigt. När stationerna va över skulle vi spela upp ett drama, eller liksom som va tagen ur bibeln. Det va inte så läskigt, även om jag är asblyg. Liksom, haha. jag sa bara en mening. Senare på eftermiddagen visade vi upp dramat i kyrkan. Ahop, femkamp hade vi också, vi hade samma grupper som vi hade i dramat. Jag va med typ, Henrik, Linn, Viktoria, Fredric, Emil, Erik tror jag, jag kommer iaf bara ihåg dom. :D
Vi vann inte, men det va kul ändå! 20:00 gick vi till kyrkan igen. Det va otroligt mysigt där inne, dom hade tänt ljus och massa. Så fint! vi fick ett hjärta som stod typ; Att man är älskad, fin & värdefull, Gud har en mening om ditt liv osv.
Fint skrivet, faktiskt.  vi sjöng psalmer också ;D Dessutom fick jag och Rebecca ett skrattanfall i kyrkan pga; KONSTIG TYP SOM TÖNDE LJUS? , HAHAHAHAAH xD Det såg dumt ut.
Efter det åt vi typ kvällsmacka, fast det fanns inget riktig smör, bara sån typ ost, färskost.
Vi lekte lekar senare på kvällen också, dom va roligare än i fredags, massa tankelekar, sitta i knä lek osv. Mysigt, liksom att samlas, gemenskapen osv.
lol xD  23:45 eller nått sånt fick vi "fritid" skönt. Men jag, Viktoria 6 Lovisa kunde inte sova så ah Vi satt och spionera till nattvakterna skulle gå och sova. Så vi kunde gå över till Rebecca & Sandra. Så vi kom till dom ungefär vid 03:00, där inne hade vi kul Vi berättade läskiga saker, spökhistorier, :D dom e sanna :;D
Innan på dagen va vi med dom också och då spela vi in en film och, jag och Viktpria dansade till " I must be emo" Haah, vi hade tupperat håret, haha xD Lovisa & Emma med : D  KUL SOM FASIKEN :D
Jag, viktoria & Lovisa gick in till våran stuga vi 04:00, jag somnade klockan halv fem ungefär. Sen skulle man ju upp klockan 07:30. Mm, gött :D
Maten idag va mkt godare än igår, dessutom fick vi glass efter kvällsmackan! Strössel, kulglass. Gott som satan!

Söndag; Haha, när jag vaknar så ser jag Lovisa sitta och sova i en stol med hög musik på, hon hade dygnat nästan, gav upp 45 minuter innan, xD Jag väckte henne & hon bah ; äre redan morgon? !
Efter frukosten skulle vi gå till krykan. Det är ju söndag, gudtjänst. Kul, ? Lite.
vi fick ta nattvarden ;D Efter gudtjänsten gick vi ner till havet, blåste som sagt var. Vi typ sprang runt osv. Så skulle vi hoppa över en "å" i stranden, LOVISA TRILLA I. Jag började flabba! hon va helt dyngsur, stackars henne!
<3 Innan vi skulle gå på bussen åt vi en macka och drack festis. Hehe, det ända vi gjorde på lägret va att sitta i kyrkan och äta, det känns iaf som det. HAha, jag lovar.  Mm, på bussen sov jagl ite, Vitkoria tog kort, henne humor.
Fan.
Ganska gott & komma hem. Jag är skittrött, men jag måste se andra avenyn, sen ska jag snussa i min SÄNG <3
sovasovasova, <3 Yepp, sen, typ nyss var vi hos ingemar & mona. Mona hade bakat bröd, skitmums!
Mm, men jag mst sluta.
Jag har fan skrivit asmkt ointressant kanske, men iaf xD

lägret va roligt, iaf roligare än vad jag trodde :D
Hha, knas : D Jag har var

Vanlig vardag | |
Upp