U.

Utvecklingsamtal gick bättre än förväntat! Fast matten va ju sisådär. Men Juha, som är min klassföreståndare, lika så Henrik. Iaf, Juha sa att Henrik tog i lite för hårt osv, han e ah. går på så, och är lite sträng. Så han tyckte inte det va nått med det, han skulle typ snacka med honom ?! :D Henrik är  min mattelärare, som ni nog fattar. Sen så har jag blivit mycket lugnare & är inte så "busig" eller ah, vi har förbättrat oss, jag, vickan & lovisa.  vi gör inte så mycket dumma saker längre, som vi gjorde i 7;an. Nu har vi definitivt blivit bäst. Lol.

Mm, jag ska öva på mitt idrottsprov. Det är lätt, ganska iaf.
Vi har 3 prov denna veckan, jag är död.
Tisdag; Idrottsprov
Torsdag; So.prov, eller ah test och inlämning.
Fredag; Biologi prov, hjärtat, lungorna och njurarna.

Shit, snacka om att jag behöver plugga i veckan.
Men, yeah.
Vanlig vardag | |
#1 - - majjiZ:

du vet joshua som jobba hos er du vet kalala wampemba. Han e ju lite konstigt, han e franska lärare på vår skola. Så fick han vikariera på våran engelska o tro mej fattade nada, va typ 3 elr 4 veckor sedan ha vikka .

Upp