torsdag, jag älskar!

Sofijah är bra. Jag har drogat Sofijahs superbra låtar sen kom hem, ifrån skolan.
Här får ni en länk till en av dom finaste ( enligt mig )  låtarna hon har gjort.  http://www.youtube.com/watch?v=E9drI_rUIjE

Torsdag idag, vilket är superskönt. Torsdagar är bra, vi har mest roliga lektioner, eller ah inte så många iaf. Det går otroligt snabbt.  Dagens schema ser ut såhär ; Hem&Konsumentkunskap, 2 timmar.  Mattematik, 1 timme.
So, 1 timme och slutligen har vi idrott & hälsa i 1 timme.  Mattematiken kanske inte är den roligaste lektionen, men den fungerar på torsdagar :D Jag hatar, matte, fysik & engelska. Idrott ibland, det beror på vad vi ska göra.
På hemkunskapen lagade vi rostade rotfrukter, inte så gott men det gick och äta xD Dessutom valde vi nya grupper.
Jag kom med Moa & Åke, det är bäst. Vi lagar bra mat, uhhu. MAN KAN INTE TA UT NÅTT I FÖRVÄG.
Yeah, på idrotten spelade vi innebandy. Innebandy är roligt, fast inte idag. Nästan alla tar det på blodigt allvar, lix det är en IDROTTSLEKTION?! Alla ska göra sitt bästa & låta alla får vara med.  Jag som är så smart glömde handuk, smart eller vad? Ahja, sånt händer. Så jag duschade hemma ist, palla torka sig på en svettig t - tröja.

Efter skolan har jag som jag tidigare i inlägget skrev, drogat Sofijahs låtar, bla. Chemical Vocation har det blivit endel också, menmen.  Mm, seen har jag börjat packa lite. Imorgon dra jag till Halmstad, herregud. Hoppas det blir kul, annars äre ju ingen idé att åka? Fan!
Yepp, ikväll är det Andra Avenyn, så jävla spännande! Jag längtar! <3

Vanlig vardag | |
Upp