ROLiGADAGEN.

Kul dag idag. Väldigt massa kul :D Först skjutsade mamma mig, Jonte & Maja till badhuset, där träffade vi Mikael & William. Oså badade vi typ i 3 timmar eller nått, svinkul. Rutschkanan va bäst, haha. Men jag åkte inte fort ;((
Höhö, jag som ville åka fort, men det gick typ inte. Det gick sakta, inte så kul dåra, men det gick iaf. Ahmen, sen efter badet gick vi och åt på donkan. Sen gick vi och strosa i stan lite, efter ett tag tog vi bussen till Sjöbo. Mamma & mina 2 andra syskon va där, hos Anki. Där var vi ute lite, och skojjsade. Wille, Jontem Mikael & Vikke ägde ut några ungdomar på basket. Haha, lol. Wille & Mikael gjorde en massa volter och sådant. Utomhus också, bara sådär -.-
fattar inte hur dom kan?! Det är ju farligt, typ. Men, ja dom håller typ på med sådant gojjs. Voltgymnastik, eller nått kanske. Huoouh.  Vi va hemma klockan 6 ungefär, och då gick jag & Maja hem till henne.
Vi spelade kort med hennes mormor, det gör vi varje kväll, det är funny ;D

MEN TJAHRÅ <3

Vanlig vardag | |
Upp