PROV!

wiho, snart har vi lov. Bara 2 dagar kvar nu!

Yes, idag har skolan varit skoj. Vi hade kuddkrig, jag, Moa, Nelly & Viktoria. Mycket roligt, fast det gjorde ont när man fick det rakt i nyllet. Förresten blev vi klara med inlämningen idag, ah, vi renskrev det sista på biblan. Skönt att det är över nu, men imorron har vi prov. Vi ska fylla i ett rutsystem, jag har inte pluggat ett enda dugg. jag hoppas att det går bra, men vi får se. Det är inte precis superlätt, fast lätt. Ja, ni fattar. Dessutom ¨måste jag plugga tills biologiprovet  på fredag. Jag kommer va överkörd av alla läxor och shit.  Jag hatar läxor, jag ska utrota dom, om jag nu kunde fan.
Yepp,  man måste få ha lite fritid också. Inte baaaara plugga. Man blir slut allså, skolan tar kol på en, nästan.
På biologin undersökte vi ett grishjärta & lunga. Intressant som fan, inte så äckligt som man trodde.
Fast en svimmade, bah såhär ; Jag mår lite dåligt * går mot bänken *
Viiiips, dunk. *svimmade* . Alla trodde först att han skojade, Mattias allså. Fast det va ju på riktigt.
Fan.

Ahop, men idag efter skolan hängde jag & Nelly med Viktoria hem. Hon färgade håret, Viktoria. Blond.
Efter det stack vi ute, vi skulle möta Jonte & Emil. Sen stack vi till ICA & sen biblan, vi har inget liv.
Jonte och Nelly är gulliga tillsammans. <3


 Jag är nervös, mycket nervös. Har ångest över läxorna, proven som jag har knappt övat till!
Jag vet inte o jag klarar proven. Jag är rädd, shit. Jag vill klara det, vill!

 ska dra och plugga.

Vanlig vardag | |
Upp