ohyeah, lov!!!!!!!!

Tjenamittbena.

OMG, vi har lov nu. Det är underbart, jag ska vila ut mig. Vila, vila och skoj.
På lovet ska jag åka till Borås osv. Funderar på att göra något med mitt hår, typ färga.
Hm, men vilken färg? Förslag?

idag blev jag klar med min kasse/väska typ. Den blev la okej. Ni kan få se bild imorron, eller senare ikväll.
Skolan va dryg idag, provet va superduper svårt. Jag fattade nada, ungefär. men antingen får jag göra rester eller omprov , men det får vi se sen. det kännde iaf inte bra.
efter skolan har jag varit hemma & latat mig osv.  Sen kom Nelly till oss!
Hon var här för och träffa Jonte, och lite mig? :D iih. Jag & Nelly fixade käk osv. mys.
mm, hon åkte precis hem, eller ah. mamma skjutsar henne. böh.
yes, men nu börjar fredag hela veckan.


skriver senare, kanske.
Vanlig vardag | |
Upp